Informacinė kampanija „Legaliai dirbti apsimoka“
2024 m. sausį kartu su kūrybine agentūra vykdėme informacinę kampaniją „Legaliai dirbti apsimoka“. Pagrindinė komunikacijos kampanijos idėja buvo parodyti nelegalaus darbo pasekmes per asmenines išlaidas ir patirtis, tai yra ką dirbdamas nelegaliai praranda pats žmogus, o ne valstybė.
Kampaniją sudarė kelios dalys: turinio projektas interneto naujienų portale Delfi.lt, apvalaus stalo diskusija naujienų portale Delfi.lt, apžvalginiai-analitiniai straipsniai naujienų portale Lrytas.lt, gyvi pokalbiai radijuje M-1 ir infografikai socialiniuose tinkluose. Toliau pateikiame trumpą ataskaitą apie kiekvieną priemonę.
Bendras kampanijos auditorijos pasiekiamumas:
- publikacijų lrytas.lt konkrečiai pasiekta auditorija – 24 731 skaitytojas;
- publikacijų delfi.lt konkrečiai pasiekta auditorija – 30 552 skaitytojai;
- socialiniuose tinkluose konkrečiai pasiekta auditorija – 102 522 vartotojai;
- „M-1 ryto šou“ transliuoti gyvi pokalbiai – 155 000 klausytojų;
- Diskusiją „Delfi“ portale peržiūrėjo 727 žmonės, o VDI socialiniuose tinkluose pasidalytas įrašas papildomai parodytas daugiau kaip 1 000 vartotojų.
Atnaujinimo data: 2025-03-28