INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ IR DOKUMENTŲ VALDYMO SKYRIAUS ARCHYVARO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Informacinių technologijų ir dokumentų valdymo skyriaus (toliau – skyrius) archyvaras yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, priskiriamas A lygio specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
4.2. žinoti archyvo tvarkymo metodinius reikalavimus, būti susipažinęs su Lietuvos vyriausiojo archyvaro teisės aktais, Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – VDI) veiklą;
4.3. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer;
4.4. išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
4.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. priima iš administracijos ir teritorinių skyrių sudarytas ir sutvarkytas ilgai ir nuolat saugomas bylas, perima naikinti atrinktus dokumentus;
5.2. Elektroninio archyvo informacinėje sistemoje tvarko VDI apskaitos dokumentų (dokumentų registrų sąrašo, jo pakeitimų sąrašo; dokumentacijos plano ir jo papildymų sąrašo; bylų apyrašų sąrašo, jo pakeitimų/tęsinio sąrašo; dokumentų naikinimo akto) duomenis, derina su Lietuvos valstybės naujuoju archyvu ir teikia tvirtinti vadovybei;
5.3. VDI informacinėje sistemoje priima iš administracijos ir teritorinių skyrių sudarytas ir sutvarkytas ilgai ir nuolat saugomas elektronines bylas, rengia elektroninių bylų apskaitos dokumentų duomenis bei perduoda nustatytais terminais į Lietuvos valstybės naująjį archyvą;
5.4. atlieka archyvuojamų elektroninių dokumentų kopijų tikrumo patvirtinimą;
5.5. rengia VDI istorijos ir dokumentų sutvarkymo pažymą ir teikia ją Lietuvos valstybės naujajam archyvui;
5.6. tikslina už bylų sutvarkymą administracijos ir teritoriniuose skyriuose atsakingų darbuotojų sąrašą, jį derina su skyrių vedėjais ir rengia įsakymo projektą;
5.7. tvarko skyriaus ilgai ir nuolat saugomas bylas bei rengia apskaitos dokumentus;
5.8. organizuoja dokumentų dingimo faktų nustatymą, surašo Dingusių dokumentų aktą ir pateikia Lietuvos valstybės naujajam archyvui;
5.9. kontroliuoja VDI archyvo saugomų dokumentų fizinę būklę, esant būtinumui, organizuoja jų restauravimą;
5.10. išduoda atsakingiems VDI darbuotojams dokumentų kopijas ir išrašus, archyve esančias nuolatinio ir ilgo saugojimo bylas (dokumentus) laikinam naudojimui;
5.11. esant būtinybei, atlieka kitus su VDI archyvu susijusius darbus;
5.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų įgyvendinti skyriui nustatyti uždaviniai.
__________________