INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ IR DOKUMENTŲ VALDYMO SKYRIAUS RAŠTINĖS ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Informacinių technologijų ir dokumentų valdymo skyriaus (toliau – skyriaus) raštinės administratorius yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, priskiriamas A lygio specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
4.2. gerai žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos darbo kodekso nuostatas, Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos įstatymą, nuostatus ir darbo reglamentą, Lietuvos vyriausiojo archyvaro bei viešąjį administravimą reglamentuojančius teisės aktus;
4.3. mokėti savarankiškai planuoti savo veiklą;
4.4. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer, mokėti dirbti su skeneriais, fakso, kopijavimo ir markiravimo aparatais;
4.5. mokėti dirbti Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – VDI) kompiuterizuota dokumentų valdymo sistema bei VDI valdoma informacine sistema (toliau – informacinė sistema);
4.6. gebėti valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir teikti išvadas;
4.7. mokėti atlikti paiešką, rengti ir teikti ataskaitas apie užregistruotus dokumentus VDI kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje bei VDI valdomoje informacinėje sistemoje;
4.8. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
4.9. išmanyti dokumentų rengimo taisykles.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. rengia VDI vadovybės posėdžių protokolus, formuoja vykdytojams protokolines užduotis ir teikia nustatyta tvarka VDI vadovybei informaciją apie protokolinių nutarimų vykdymą;
5.2. pagal kompetenciją rengia bei tvarko VDI dokumentus, raštus bei kitą dokumentaciją;
5.3. priima piliečių ir kt. asmenų prašymus, skundus, paklausimus ar raštus ir registruoja VDI informacinėje sistemoje bei teikia VDI vadovybei rezoliucijoms užrašyti;
5.4. po vadovų rezoliucijų skenuoja piliečių ir kt. asmenų prašymus, skundus, paklausimus į VDI informacinę sistemą ir nukreipia vykdytojams, atsakingiems asmenims;
5.5. registruoja nustatyta tvarka VDI informacinėje sistemoje Lietuvos Respublikos vyriausiojo valstybinio darbo inspektoriaus įsakymus veiklos klausimais bei pateikia struktūrinių padalinių vedėjams, kitiems atsakingiems asmenims;
5.6. registruoja siunčiamą ir vidinę korespondenciją VDI informacinėje sistemoje bei pateikia VDI atsakingiems vykdytojams ar išsiunčia adresatams;
5.7. tvarko VDI elektroninį paštą info@vdi.lt;
5.8. kontroliuoja gautų dokumentų vykdymą;
5.9. tvarko informaciją, gautą prisijungus prie kitų institucijų valdomų informacinių sistemų bei talpina jose VDI parengtus dokumentus;
5.10. suteikia pirminę informaciją asmenims, atvykusiems į VDI bei besikreipiantiems telefonu, skyriaus kompetencijos klausimais;
5.11. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti VDI strateginiai tikslai.
_________________