INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ IR DOKUMENTŲ VALDYMO SKYRIAUS ORGANIZAVIMO IR METODŲ SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Informacinių technologijų ir dokumentų valdymo skyriaus (toliau – skyriaus) organizavimo ir metodų specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, priskiriamas A lygio specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
4.2. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Lietuvos vyriausiojo archyvaro ir kitus teisės aktus, Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos įstatymą ir nuostatus;
4.3. mokėti savarankiškai planuoti savo laiką bei koordinuoti dokumentų valdymo srityje dirbančių darbuotojų veiklą;
4.4. mokėti valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir teikti išvadas;
4.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
4.6. išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
4.7. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer;
4.8. mokėti dirbti Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – VDI) valdomomis informacinėmis sistemomis: Dokumentų valdymo sistema bei Darbo sąlygų darbo vietose nuolatinės stebėsenos informacine sistema (toliau – informacinės sistemos).
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. koordinuoja su dokumentų valdymo sritimi susijusias veiklas, sprendžia pagal kompetenciją priskirtus klausimus;
5.2. koordinuoja VDI veiklos dokumentų valdymą pagal teisės aktų reikalavimus, teikia siūlymus dėl dokumentų valdymo procedūrų tobulinimo;
5.3. koordinuoja interesantų, atvykstančių pas VDI vadovus, priėmimus;
5.4. koordinuoja VDI vadovybės pavedimų vykdymo kontrolę, teikia ataskaitas;
5.5. rengia teisės aktų projektus dokumentų valdymo klausimais ir nustatyta tvarka teikia juos tvirtinti;
5.6. išrašo VDI valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartį, įgaliojimus atstovauti teismuose;
5.7. dalyvauja Dokumentų ekspertizės komisijos veikloje;
5.8. konsultuoja, teikia metodinę ir praktinę pagalbą dokumentų valdymo klausimais VDI valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis;
5.9. koordinuoja VDI vadovybės posėdžius, jų protokolavimą, registravimą informacinėje sistemoje bei kontroliuoja protokolinių nutarimų vykdymą;
5.10. koordinuoja VDI archyvuojamų dokumentų apskaitą bei ilgai ir nuolat saugomų bylų priėmimo į VDI archyvą veiklą;
5.11. vizuoja ir registruoja Lietuvos Respublikos vyriausiojo valstybinio darbo inspektoriaus įsakymus veiklos klausimais bei pateikia struktūrinių padalinių vedėjams, kitiems atsakingiems asmenims, ir nustatyta tvarka skelbia Teisės aktų registre;
5.12. rengia ir registruoja VDI informacinėse sistemose Lietuvos Respublikos vyriausiojo valstybinio darbo inspektoriaus, jo pavaduotojo ir VDI kanclerio pavedimus;
5.13. VDI vadovybės pavedimu VDI informacinėje sistemoje formuoja užduotis ir nukreipia vykdytojams, atsakingiems asmenims;
5.14. tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;
5.15. dokumentų valdymo klausimais bendradarbiauja su Lietuvos Respublikos naujuoju archyvu, kitomis valstybinėmis institucijomis ir įstaigomis;
5.16. rengia oficialių VDI dokumentų įforminimo pavyzdžius pagal bendruosius dokumentų įforminimo ir rengimo reikalavimus;
5.17. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti VDI strateginiai tikslai.
_____________________________