Pareigų aprašymas

DARBO GINČŲ KOMISIJŲ DARBO ORGANIZAVIMO SKYRIAUS ADMINISTRATORIAUS SEKRETORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Darbo ginčų komisijų darbo organizavimo skyriaus (toliau – skyrius) administratorius sekretorius yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas), priskiriamas A lygio specialistų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 4.2. gerai žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos įstatymą, nuostatus ir reglamentą, Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius darbuotojų saugą ir sveikatą bei darbo teisę; 4.3. išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles; 4.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir teikti išvadas; 4.5. gebėti dirbti ,,Microsoft Office“ programiniu paketu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. žodžiu konsultuoja interesantus darbo ginčo nagrinėjimo procedūriniais klausimais; 5.2. operatyviai atsako į telefoninius skambučius ir priima informaciją; 5.3. priima ir registruoja prašymus bei kitus dokumentus; 5.4. rengia procesinius dokumentus, susijusius su darbo ginčo nagrinėjimu; 5.5. išreikalauja iš atitinkamų tarnybų prašymui išnagrinėti reikalingus dokumentus, ekspertų išvadas; 5.6. tikrina gautų dokumentų atitikimą lydintiems apyrašams; 5.7. skirsto gautą korespondenciją Darbo ginčų komisijos (toliau – Komisija) pirmininkui ir nariams; 5.8. pateikia registruotus dokumentus Komisijos pirmininkui parašui; 5.9. skenuoja pasirašytus siunčiamus raštus į Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – VDI) informacinę sistemą, susieja su gauta korespondencija; 5.10. ruošia siunčiamą korespondenciją išsiuntimui: tikrina teisingą dokumentų įforminimą ir siunčiamus dokumentus pateikia išsiuntimui VDI nustatyta tvarka (paprasti, pirmenybiniai, registruoti laiškai); 5.11. Komisijos pirmininko pavedimu, teisės aktų nustatytais terminais, praneša darbo ginčo šalims ir Komisijos nariams apie paskirtą bylos nagrinėjimo laiką ir vietą; 5.12. fiksuoja darbo ginčų komisijos posėdžio eigą garso įrašu, registruoja ir tvarko garso įrašus; 5.13. išsiunčia išrašą ar sprendimo kopiją darbo ginčo šalims; 5.14. tvarko darbo bylas ir kitą dokumentaciją; 5.15. suruošia ir persiunčia darbo bylas teismui; 5.16. nustatytais terminais pildo Komisijos narių dalyvavimo Komisijos posėdžiuose apyskaitas, Komisijos posėdžių protokolų išrašus ir pateikia juos VDI Biudžeto ir veiklos planavimo skyriui; 5.17. atlieka kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų užtikrinta sklandi skyriaus veikla. _______________________